Kalemegdan!

Kada razmisljate gde biste mogli da prosetate po Beogradu, prava stvar za to je Kalemegdan. Po samom svom izgledu i polozaju predstavlja jedno od najlepsih mesta u nasoj prestonici. Kalemegdan ima i svoju bogatu istoriju koja je svima poznata pa mozda i zbog toga privlaci jos vise paznje. Stare zidine, neobicni prolazi kao i sam pogled koji se proteze sa Kalemegdana u nama bude svest o dalekoj proslosti bez koje bi Beograd sigurno izgledao potpuno drugacije.

Dok sam setao Kalemegdanom shvatio sam zasto je ovaj park toliko poseban za ljude. Nije samo lepota presudna, vec i sam znacaj koji ima za nasu zemlju. Takodje imao sam prilike da upoznam dosta turista koji su dosli s namerom da otkriju tajnu koja se krije iza svih beogradskih znamenitosti. Taj prizor u kome svi ljudi nesto slikaju i izmedju sebe pricaju govori nam da Kalemegdan nije samo obican park vec da je dobar dokaz kako treba izraziti zahvalnost prema onome sto je nase.

Napravio sam nekoliko fotografija, medju kojima izdvajam sledece…

IMG_20141008_171758

 IMG_20141008_172122  IMG_20141008_173108IMG_20141008_171520   IMG_20141008_171552

IMG_20141008_172202

e

Leave a Reply

