Puno prica, malo zna – Zorannah!

Ukoliko ste bar malo zainteresovani za modu i modne znalce nase zemlje, siguran sam da poznajete i jednu vrlo eksponiranu blogerku u poslednje vreme a ona je Zorannah. Kakvo inspirativno ime za tako mladu devojku. Naime ona se dugi niz godina bavi modom i to radi na jedan vrlo zanimljiv nacin praveci snimke za svoj vlog. Na youtube-u ukoliko u prostoru za pretrazivanje ukucate njeno nazovimo umetnicko ime, izacice vam gomila nekih snimaka koji su napravljeni u njenoj reziji. Dakle sve sto vidite i cujete od nje u tim snimcima, to je iskljucivo produkt njene maste i ideja. Biti uspesan bloger u ovakvoj jednoj zemlji, gde je moda skoro pa bacena u zaborav, zasluzuje sve pohvale.

Medjutim ja ovde ne bih mnogo da je hvalim vec da kazem svoje misljenje o njenim zalaganjima kada je modni svet u pitanju. Svako ko me dobro poznaje zna da se dobro razumem u modne principe i da to znam i da pokazem tako da sam sebi dao to pravo da se malo pozabavim njome.

Devojka je izuzetno mlada, nije nesto mnogo pametna, ali zna kako se zaradjuje novac. Svojim isticanjem u javnost time sto ce pokazivati proizvode na svom vlogu koji retko mogu da se nadju na nasim prostorima, pokazuje da modu gleda iz nekog potpuno drugacijeg ugla. Ako vec pricas o tim proizvodima onda se trudi da ljudima olaksas i pomognes a ne da pricas i pricas o kvalitetu necega sto niko jos uvek nije video. Tu jos jednom pokazuje kako voli da PAMETUJE a da te stvari nije dobila na poklon ne bi znala da postoje. Vrlo jedna intersantna osoba za diskusiju, po meni. πŸ™‚

Ukoliko niste pogledali neke od njenih preporuka, ne znate sta propustate. πŸ˜› (ovde sam se nasmejao kada sam zavrsio recenicu) πŸ˜€ Ja vas molim da odvojite par minuta i da odgledate neke od njenih objava na youtube-u i da sami procenite ima li ona dovoljno osnove da prica o jednoj ovako ozbiljnoj temi.

Posto sam u Beogradu, posetio sam njeno prodajno mesto u Delti i zaista sam sebe uverio u sve svoje zakljucke. Ja smatram da bi njene neke kombinacije koje ona preporucuje zenama i devojkama, bile nosene samo ako MORAJU.

Uostalom dokazala je koliko se razume u modu, svojom izjavom u medijima i zahvaljujuci toj izjavi postala je jos popularnija jer drugacije i ne moze biti primecena. πŸ˜‰ Sledecu stvar koju njoj zameram je njen stav da je ona jedina i najbolja u Srbiji. Aloooooo devojko shvati da te nema na mapi lepih i privlacnih, SHVATI! πŸ˜‰ Ali ja nju obozavam (ovo je sarkasticno) kada prica o svojoj boji kose, koja zbog silnog tretiranja samo sto ne otpadne. I takvi pricaju o kvalitetu… FUCK OFF!

I trece pa da se zaustavim… Neprestano prica o nekoj nezi i zdravom zivotu a sama ne zna koliko sminke i korekcija ima. Kada bi sve devojke koristile skupu sminku i placale razne tretmane, bilo bi nam teze da se odlucimo koja je najlepsa. E posto nemaju sve tu privilegiju, mnoge devojke na njihovu srecu izgledaju prirodno lepo i njima je dovoljan samo mali sloj sminke a nekad ni to. Ja recimo uzivam u takvoj vrsti lepote. A ono sto ona promovise je kako da bezite od istine!!! πŸ˜‰

Dakle Zorannah je modni znalac ako vecina tako kaze, a za mene je ona devojka koja se igra ozbiljnim stvarima. Iskreno bih voleo da saznam ROK TRAJANJA njenog rada! πŸ˜‰ πŸ™‚

top2

http://www.zorannah.com/

mozda i nesto korisno vidite πŸ™‚

Leave a Reply

